Het nieuwe online jasje van Chemfeed zit als gegoten: de vrijstaande afbeeldingen, frisse kleuren en het steeds terugkerende golfpatroon passen bij Chemfeed anno nu.
Alle aandacht gaat naar de CTA-knoppen op de website van Chemfeed. Die zijn namelijk knalgeel, op een blauwe achtergrond. Niet te missen!
De opbouw van het menu is gebaseerd op een tot in detail uitgedachte customer journey. Zo zet de website de klant en zijn wensen centraal.
Chemfeed had heel duidelijke wensen over zijn nieuwe website: het bedrijf wilde zelf meedenken over inhoud en structuur, maar liet het design graag onze professionele webdesigners over. Een feestje dus voor onze designers, die gaan graag creatief aan de slag!
Uiteindelijk kozen we voor een frisse blauwe kleur als basis. Ook de vrijstaande afbeeldingen en veel witruimte geven de website een moderne look. De ‘wave’ die in Chemfeeds logo zit en een knipoog is naar de vloeistoffen waarmee Chemfeed zich bezighoudt, verwerkten we subtiel in het ontwerp van de tekstblokken. Verder kozen we voor een goed contrasterende gele kleur om de CTA’s mee uit te lichten. De aandacht van de lezer wordt hoe dan ook getrokken door de gele knoppen op een blauwe achtergrond.
Een duidelijke websitestructuur werkt conversiebevorderend. Samen met Chemfeed dachten we een structuur uit die gebaseerd is op een tot in detail uitgedachte klantreis. Hierdoor is de website voor de klant logisch en begrijpelijk ingedeeld. Dit is bijvoorbeeld duidelijk terug te zien in de opbouw van de homepage:
Enthousiast geworden over het resultaat voor Chemfeed? Neem dan contact met ons op!