13,7%

meer conversies uit zoektermen die voor kwalitatieve leads zorgden


129%

groei in organisch verkeer


-33

afname van het bouncepercentage mobiel

Meer uit de website halen

Het is natuurlijk één ding om een werkende en goed uitziende website te hebben, maar het is een heel anders iets om ook een website te hebben die klanten aantrekt door middel van de website op te laten duiken tussen de zoekresultaten van bepaalde termen op verschillende zoekmachine’s. Dit is iets waar ons zusterbedrijf DoubleSmart mee helpt om zo de website optimaal te laten werken en het maximale eruit te halen.

Webdesign

Tijdens de designfase van de website stonden er twee zaken voorop:

  • Gemakkelijk contact opnemen

De meeste bezoekers van de website zullen contact met een slotenmaker zoeken omdat ze hulp nodig hebben met het open of vervangen van hun eigen slot. Dit is in het design meegenomen wat ertoe geleid heeft dat het telefoonnummer van Slotenmeester bovenaan de startpagina wordt weergegeven.

  • Goeie vindbaarheid in het werkgebied van Slotenmeester

Met behulp van een kaart die de provincies markeert van het werkgebied and en een lijstje met steden per provincie die locaties van Slotenmeester bevat wordt het voor bezoekers erg duidelijk of hun woning of bedrijf in het werkgebied valt. Het lijstje met stad namen zorgt er ook voor dat er met die locaties direct contact gezocht kan worden.

Webdevelopment voor een Divi website.

Voor de website van Slotenmeester is er besloten om een Divi website te maken. Divi is een premium WordPress thema en een WordPress plugin die onze WordPress specialists de mogelijkheid geeft om elk aspect aan een webpagina aan te passen in Divi page builder. Dit zorgt ervoor dat de website van Slotenmeester zo gemaakt kan worden dat het aan alle gestelde eisen voldoet. In het geval van de goeie vindbaarheid en het gemakkelijk contact opnemen met Slotenmeester, gaf de keuze voor een Divi website ons de vrijheid om ervoor te zorgen dat de website voldeed aan deze eisen.

Een resultaat om over te spreken

Na de livegang van de website was het duidelijk dat het gewenste resultaat behaald werd en dat meer bezoekers naar de website kwamen. Dit zorgde natuurlijk voor een stevige toename van de kwalitatieve leads en daarnaast was er ook een ruime verdubbeling van het organische verkeer op de nieuwe website, er kon dus gesproken worden over een goede organische vindbaarheid van de website.

Na 7 maanden na de livegang:

  • Haalde Slotenmeester 13,7% meer conversies uit zoektermen die voor kwalitatieve leads zorgden;
  • Was het organisch verkeer met 129% gestegen;
  • Was het bouncepercentage mobiel afgenomen met 33%.

Slotenmeester

16-01-2021

Om een volgende stap te zetten , hebben we besloten onze website totaal te vernieuwen (hier had Joost een grote rol in) en onder te brengen bij Doubleweb.
Wij zijn zeer tevreden over het geleverd resultaat en ook vooral hoe actief er word mee gedacht.

Bekijk hier onze andere projecten

Enthousiast geworden?

Enthousiast geworden over het resultaat voor Slotenmeester? Neem dan contact met ons op!