Draag je merk bewust uit.
Bouw een stevig fundament.
Kies voor gebruiksgemak.
Weet jij wat er uniek is aan je merk? Wat maakt jouw diensten tot uitblinkers? Een merkstrategie biedt inzicht in wat jouw merk uniek maakt. Deze kennis kun je slim inzetten in je branding en je marketing.
Een merkstrategie is een document waarin de belangrijkste kenmerken van je merk beschreven staan. Het helpt je om je merk bewust uit te dragen op een manier die bij je bedrijf past. Het document geeft iedereen binnen het bedrijf houvast: iedere stap die je neemt, elke zakelijke beslissing, kan je naast het document leggen. Dit maakt voor iedereen duidelijk waar je merk voor staat en wat jouw merk tot jouw merk maakt.
Een sterk merk moet de essentiƫle vragen beantwoorden: wie zijn we? Waar staan we voor? Welke waarde bieden wij? Hoe drukken we ons uit? Met wie werken we en hoe communiceren we dit visueel? In de merkidentiteit focussen we ons op je kernwaarden, je unieke waardepropositie, je tone of voice, je ideale klant en je visuele identiteit als belangrijkste pijlers van je bedrijf. Dit zijn de vijf elementen die de essentie van je bedrijf weergeven. Ook maken ze bewezen het verschil in de keuze van een klant naar een dienstverlenend bedrijf.
We helpen je graag om de vinger te leggen op de elementen die jouw bedrijf definiƫren. Aan de hand van die elementen ontwikkelen we een merkstrategie die gemakkelijk te onderhouden is, jouw ideale klant en je medewerkers aanspreekt en die je helpt om moeiteloos als een authentiek en eerlijk bedrijf voor de dag te komen.
Samen nemen we de tijd om jouw merk en diensten helder in kaart te brengen. Zo maken we een merkstrategie die je helpt om:
Een merkstrategie document met daarin beschreven: je kernwaarden, je unieke waardepropositie, je tone of voice, je ideale klant en je visuele identiteit.
Een merkstrategie document met daarin beschreven: je kernwaarden, je unieke waardepropositie, je tone of voice, je ideale klant en je visuele identiteit.