Kinderopvang Junis vond dat het tijd was om te moderniseren, te vernieuwen en bovenal: om de nieuwe positionering en branding de boventoon te laten voeren.
Bij een nieuwe huisstijl hoort een nieuwe website, toch? Dat vond IQIP, dé marktleider op het gebied van on- en offshore fundatie- en installatieapparatuur, in ieder geval wel.
Een compleet nieuwe huisstijl ontwikkelen: dát was de wens van Glimlach Tandzorg. Inclusief logo, merkwaarden en een nieuw webdesign. DoubleWeb wist hier wel raad mee.
Liroy klopte bij ons aan voor een nieuwe, zestalige B2B WooCommerce webshop. De grootste eis en tegelijkertijd leukste uitdaging voor onze WordPress specialisten: een maatwerk koppeling met hun ERP-systeem Unit4.
Hoe maak je van tientallen verschillende websites tóch een samenhangend geheel? Met dat vraagstuk stond het toonaangevende Japanse motormerk Yamaha bij ons op de stoep.
Een website met een professionele look and feel, die voornamelijk als overkoepelend orgaan zal dienen.