Bij een nieuwe huisstijl hoort een nieuwe website, toch? Dat vond IQIP, dé marktleider op het gebied van on- en offshore fundatie- en installatieapparatuur, in ieder geval wel.
Een compleet nieuwe huisstijl ontwikkelen: dát was de wens van Glimlach Tandzorg. Inclusief logo, merkwaarden en een nieuw webdesign. DoubleWeb wist hier wel raad mee.
Liroy klopte bij ons aan voor een nieuwe, zestalige B2B WooCommerce webshop. De grootste eis en tegelijkertijd leukste uitdaging voor onze WordPress specialisten: een maatwerk koppeling met hun ERP-systeem Unit4.
Hoe maak je van tientallen verschillende websites tóch een samenhangend geheel? Met dat vraagstuk stond het toonaangevende Japanse motormerk Yamaha bij ons op de stoep. Want naast dat Yamaha zelf zijn hoogwaardige motoren verkoopt, heeft het ook allerlei dealers onder zich. Allen met een eigen website en allemaal in een andere stijl. Tot voor kort.
Een website met een professionele look and feel, die voornamelijk als overkoepelend orgaan zal dienen.
Meubelmakerij Rotterdam staat bekend om de Rotterdamse mentaliteit: nuchter en niet lullen maar poetsen. Een gouden match met DoubleWeb dus.